علائم کرونا
۱۳۹۹/۵/۷

به گزارش واحد خبری پارسیس گلد: در شرایط حال حاضر جامعه کشورمون که درگیر ویروس منحوس کرونا است ما در مجموعه پارسیس از ابزار فروش غیرحضوری برای شمش های طلا و بقیه محصولات این مجموعه استفاده می کنیم تا سلامت هموطنان عزیزمان را به مخاطره نیندازیم. در حال حاضر تمامی افراد مشغول به کار در پارسیس با رعایت تمام پروتوکل های بهداشتی و بخشی از طریق دورکاری چرخ این مجموعه بزرگ را میچرخانند، به عنوان نمونه زدن ماسک در کل مجموعه الزامی است و روی میز هریک از پرسنل مواد ضد عفونی کننده وجود دارد که بعد از تماس با هر سطحی دست های خود را ضد عفونی کنند و کل مجموعه پارسیس هفته ای حداقل دوبار به شکل کامل ضدعفونی می گردد و در هنگام ورود مراجعه کننده اول با تب سنج الکترونیکی میزان تب فرد اندازه گیری می شود و سپس به وی ماسک و دستکش داده می شود تا به رعایت پروتوکل های بهداشتی وارد شرکت گردد. سعی ما بر این است که بهترین خدمات را با حفظ سلامتی هموطنانمون را ارائه نماییم. در این مطلب به علایم و نشانه های بیماری کرونا می پردازیم تا در کنار بحث اصلی کار پارسیس گلد که فروش شمش طلاست، سهم کوچکی در اطلاع رسانی به عموم مردم در مورد این بیماری داشته باشیم تا با کمک هم زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنیم.


 
علائم و نشانه های ویروس کرونا
گزارشات از علائم خفیف تا بیماری شدید و مرگ برای بیماری کرونا حکایت دارند. علائم کرونا می‌توانند از 2 تا 14 روز پس از قرارگیری در معرض ویروس پدیدار شوند:
تب
سرفه
تنگی نفس
راههای پیشگیری از ویروس کرونا
در حال حاضر واکسن بخصوصی برای بیماری کرونا  وجود ندارد. بهترین راه برای پیشگیری از بیماری، جلوگیری از قرارگیری در معرض ویروس است. برای کمک به جلوگیری از انتشار بیماری‌های تنفسی، اقدامات زیر را انجام دهید:
از تماس نزدیک با افراد بیمار اجتناب کنید
از لمس کردن چشم، بینی و دهان خودتان اجتناب کنید
هنگامی که بیمار هستید، در خانه بمانید
در صورت سرفه یا عطسه دستمال کاغذی جلوی دهان و بینی خودتان بگیرید و سپس آن دستمال را به سرعت دور بیندازید.
اشیا و سطوحی که با آن‌ها سروکار دارید را دائماً پاک و ضدعفونی کنید.
تخمین ابتلا با تست آنلاین و رایگان کرونا درمانکده
آیا ویروس کرونا درمان دارد؟
در حال حاضر درمان ضدویروسی مشخصی برای کرونا پیشنهاد نشده است. افرادی که دارای کرونا هستند، می‌بایست مراقبت‌های پشتیبانی برای کاهش علایم دریافت کنند. برای حالت‌های بیماری شدید، درمان بایستی شامل مراقبت جهت ارتقای عملکرد ارگان‌های حیاتی باشد.
پرسش‌های رایج در مورد ویروس کرونا
آیا ممکن است کسی ویروس کرونا را داشته باشد اما مریض نباشد؟
به نظر می‌رسد که سرایت ویروس بیشتر زمانی انجام می‌شود که افراد دارای علائم و نشانه های بیماری هستند. انتشار ویروس می‌تواند پیش از بروز علائم نیز انجام شود؛ گزارشاتی در زمینه انتقال ویروس جدید کرونا از این طریق ارائه شده است؛ اما به نظر نمی‌رسد که این، طریقه اصلی انتشار ویروس باشد.
آیا ویروس کرونا به‌راحتی منتقل می‌شود؟
اینکه ویروس در میان افراد تا چه حد می‌تواند به راحتی منتقل شود، متغیر است. برخی از ویروس‌ها کاملاً مساوی هستند (به راحتی منتشر می‌شوند) مانند سرخک، اما برخی دیگر به راحتی منتشر نمی‌شوند. یک فاکتور دیگر آن است که آیا نحوة انتشار، پایدار است یا خیر.
 
ویروسی که منجر به بیماری کرونا می‌شود ظاهراً به راحتی و به شکل پایدار در جامعه منتشر می‌شود. انتشار در جامعه بدان معنا است که افراد در مکانی قرار داشته‌اند و به این ویروس مبتلا شده‌اند، و نمی‌دانند که چگونه و در کجا این کار انجام شده است.
آیا ماسک بزنیم یا نه؟
اخیرا سازمان بهداشت چهانی پیشنهادش را عوض کرده است و پیشنهاد می‌کند که همه افراد اعم از سالم و ناسالم بهتر است ماسک بزنند.
سازمان بهداشت جهانی (WHO) پیشنهاد نمی‌کند افراد سالم از ماسک صورت برای محافظت از خود در برابر بیماری‌های تنفسی شامل کرونا، استفاده کنند.
ماسک صورت بایستی توسط افراد استفاده شود که دارای علائم کرونا هستند تا در نتیجه مانع از انتشار بیماری به دیگران شود. استفاده از ماسک صورت برای کارمندان بخش بهداشت و درمان و افرادی که از بیماران مراقبت می‌کنند، ضروری است.
دست‌های خود را بارها در هر روز با آب و صابون حداقل برای مدت 20 ثانیه بشویید، بخصوص پس از رفتن به حمام، پیش از خوردن غذا و پس از گرفتن بینی، عطسه کردن یا سرفه کردن.
اگر آب و صابون در دسترس نیست، از پد الکلی با حداقل 60% الکل استفاده کنید. همیشه دست‌های خود را در صورتی که کثیف هستند با آب و صابون بشویید.
 
لینک خرید آنلاین طلا 
پیج ایسنتاگرام پارسیس
  
منبع: درمانکده : https://www.darmankade.com/blog/corona-faq/
خرید آنلاین طلا ، خرید آنلاین نقره ، نرخ طلا ، شمش طلا ، شمش نقره
 
 

logo-samandehi